Hyvää matkaa rakas

Kuulehan, nyt kerron sulle, 
mitä tänään kuuluu mulle. 
Aika sairas olen nyt, 
kovin olen väsynyt. 
Kipeä on mulla tassu, 
sekä mullin mallin massu.
Lääkkeet eivät auta enää,
nyrpistän nyt niille nenää.
Levätä mä tahdon vain,
ja muistella mun muistojain.
Hyvän elämän mä elin,
tietä omaa kuljeskelin.
Aina olen ollut vapaa,
enkä vaihda sitä tapaa.
Niitylle tein lystit retket,
vietin monet hauskat hetket.
Siellä nautin kesäpäivät,
muistot parhaat sieltä jäivät.
Sinne tahdon vielä päästä,
nauttimaan hetken kesäsäästä.
Jos jaksan, tutun reitin kuljen,
ja viimein hiljaa silmät suljen.
Nurmen peittoon pehmeään,
peitelkää mut lepäämään.
Uinun siellä unta syvää,
kesää ikuista ja hyvää.
Siellä kukkii kissankellot, 

siniset on niityt, pellot.
Ei untani voi estää, 
vain ystävyys se yhä kestää.



Olen tuskista vapaa ja mukana tuulen, saan kulkea rajalla ajattomuuden. Olen kimallus tähden, olen pilven lento, olen kasteisen aamun pisara hento. En ole poissa vaan luoksenne saavun, mukana jokaisen nousevan aamun ja jokaisen tummuvan illan myötä toivotan teille hyvää yötä.


Lilly 
19.3.2014-17.11.2016

Kommentit

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Rintamamiestalon keittiöremontti

Kasvikuivurointia

Ihanat meikkipussukat / boxy bags